08:40 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس

جلسه امروز با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس برای بررسی چند پیشنهاد جدید
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسه امروز با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس با هدف بررسی طرح ساماندهی بازار و چند پیشنهاد جدید خبر داد.
گزارش مجلس از ناکارآیی سازمان بورس و چهار پیشنهاد برای بهبود اوضاع
نماد برتر- نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به قرائت گزارش نظارتی حول ناکارآیی سازمان بورس از پیشنهادهای ارائه شده خبر داد.
مخالفت مجلس با قیمت‌گذاری دستوری/ عرضه محصولات در بورس با فرایندی جدید
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هر نوع قیمت‌گذاری دستوری موجب رانت و فساد در کشور می‌شود و مجلس با قیمت‌گذاری دستوری مخالف است و برای کمک به فعالیت‌های اقتصادی در کشور باید اجازه داد تا مکانیزم‌های قانونی در بحث قیمت‌گذاری دنبال شود.
وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد مشاور وزیر راه و مسئول راه اندازی صندوق شد
نماد برتر- وزیر راه در تصمیمی جدید و در فاصله کمتر از یک سال از پایان دولت دوازدهم ، وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد را به عنوان مشاور و مسئول راه اندازی صندوق توسعه حمل و نقل منصوب کرد.
سه عامل موثر در شکل گیری تقویت تقاضای معاملات آخرین روز هفته
نماد برتر- با پایان معاملات امروز به نظر می رسد با حضور جایگاه بازارگردان تا حد زیادی از رفتارهای هیجانی کاسته شده و سه عامل در شکل گیری تقویت تقاضا موثر واقع شدند.
دلایلی برای عدم نگرانی سقوط سهام/ انتقاد از بورس و گزارش مهم با چند راهکار
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام چند دلیل برای عدم نگرانی سقوط قیمت ها و شاخص ، انتقاداتی به سازمان بورس وارد و از قرائت گزارشی مهم با چند راهکار برای بهبود اوضاع و تکلیف خبر داد.
دلگرمی به سهامداران متضرر/ علت مخالفت با اوراق ۱۶۰ هزار میلیاردی دولت
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام علت مخالفت با انتشار ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اوراق سلف نفتی به سهامداران متضرر هفته های اخیر وعده داد : بهای سهام شرکت‌ها دوباره صعودی خواهد شد .
ظرفیت بی نظیر صنعت بیمه
نماد برتر - کاهش هزینه های مبادلاتی و بهبود فضای کسب و کار دو مأموریت مهم صنعت بیمه در کشور است که با جدیت از سوی نهاد ناظر و فعالان این صنعت دنبال می‌شود.
نارضایتی سهامداران از عدم اتمام اصلاح و انتظار انجام ۶ اقدام برای بهبود
نماد برتر- نارضایتی سهامداران از عدم اتمام روند اصلاحی دو ماه اخیر درحالی ادامه دارد که انتظار می رود انجام اقداماتی بتواند در میان مدت روند بازار را عوض کند.
اثر عرضه خودرو در بورس کالا از زبان نماینده مجلس
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با علام اثر عرضه خودرو در بورس کالا، گفت: بازار خودرو با حذف تقاضای کاذب و مشخص شدن اثر نرخ ارز بر بهای تمام شده ، ساماندهی می‌شود.
زمان اعلام گزارش نظارتی مجلس درباره بورس/تصمیم برای جاماندگان سهام عدالت
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصمیم گیری درباره ۲۰ میلیون جاماندگان سهام عدالت و قرائت اقدامات و گزارش نظارتی بازار سرمایه هفته آینده در صحن علنی خبر داد.
جلسه مهم امروز قالیباف با وزیران اقتصادی برای حمایت از بورس و در سه محور
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسه مهم امروز قالیباف و روسای چند کمیسیون‌ با وزیران اقتصادی و رئیس بانک مرکزی و با هدف حمایت از بورس و در سه محور خبر داد.
چرا حمایت دولت ها از بازار سهام را نباید به فال نیک گرفت؟
نماد برتر- پیامدهای برداشت از صندوق توسعه ملی برای تزریق به بازار سرمایه با مقوله شاخص‌سازی با پول تورمی بررسی شد.
همکاری کمیسیون اقتصادی و بانک مرکزی برای تمدید قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی، گفت: در نشست امروز با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مقرر شد فرصت استفاده از قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی برای تولید کنندگان حقیقی و حقوقی مجددا تمدید شود.
همکاری مجلس و بانک مرکزی برای تمدید قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی گفت: در نشست امروز با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مقرر شد فرصت استفاده از قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی برای تولید کنندگان حقیقی و حقوقی مجددا تمدید شود.